لست سکند
نوشته شده توسط : حمیده اخضری

با لست سکند آشنا شوید

این سایت از حدود 10 سال پیش کار خود را در زمینه تور ها داخلی و خارجی آغاز کرد. این سایت علاوه بر فروش تور و رزرو هتل در کشور ها و شهرهای مختلف ، تجربه های مسافران مختلف را در این زمینه مطالعه کنید و از آنها در سفر خود استفاده کنید. از بازرترین بخش های این سایت بخش سفرنامه می باشد که تعداد زیادی از کاربران را به این سایت جذب کرده است.
آژانس های مسافرتی می توانند در این سایت ثبت نام کنند و اطلاعات خود را در زمینه تور در این سایت وارد نمایند. بعد از بررسی اطلاعات آنها آگهی در سایت منتشر می شود.  در این سایت هیچگونه خرید و فروشی وجود ندارد و مشتریان برای خرید و ارتباط با آژانس ها می توانند از طریق اطلاعات با آنها در تماس باشند.

اطلاعت مختلف لست سکند

در این سایت تورهای مختلفی به شما معرفی می شود و شما می توانید با توجه به نیازهای خود ، زمان ، هزینه و علایق تور مورد نظر را پیدا کرده و مستقیما با آژانس ها تماس بگیرید. در صورتی که تور مودرد نظر خود را پیدا کردید و به توافق لازم رسیدید شما می توانید مبلغ مورد نظر را برای خرید و یا پیش خرید تور واریز نمایید.

اگر زمینه تورهای ایرانگردی و جهانگردی ، اخبار گردشگری ، هتل ها و جاذبه های گردشگری در شهرهای مختلف نیاز به اخبار و اطلاعات دارید شما می توانید با ورود در این سایت به آنچه که می خواهید درست یابید. علاوه بر این بخش شما می توانید سفرنامه مسافران و همینطور نقد های آنها در زمینه هتل ، تورها و آژانس های مسافرتی را بخوانید و تجربه های آنها برای مسافرت بهره مند شوید.

ایرانگردی در لست سکند

در بخش تورهای داخلی شما می توانید تورهای ارزان و همینطور لحظه آخری را مشاهده کرده و اطلاعات آنها ، قیمت ها را ببینید. بعد از مشاهده تورهای مختلف داخلی مقصد مورد نظر را با توجه هزینه و شرایط مد نظر خود پیدا کنید و برای رزرو و خرید این تورها با آژانس مورد نظر تماس بگیرید. شما می توانید بلیط هواپیما را پیدا کنید و هتل را در شهر مورد نظر خود انتخاب کنید.

همچنین می توانید راهنمایی های لازم را برای مسافرت خود از جمله مکان های دیدنی ، مرکز های خرید ، هزینه های سفر ، هزینه های رفت و آمد ، فصل های مناسب برای سفر در این شهر ها  را نیز مشاهده نمایید.

تورهای خارجی در لست سکند

زمانی که شما بر روی منو در بخش تورها وارد می شوید لیستی از کشورهای مختلف به شما نشان داده می شود. در این بخش شما می توانید کشور مورد نظر و شهر مورد نظر خود را انتخاب کنید. اطلاعات مناسب در مورد شهر را از جمله مکان های دیدنی ، مرکز های خرید ، هزینه های سفر ، هزینه های رفت و آمد ، فصل های مناسب برای سفر را به کاربران می دهد. شما در این صفحه از سایت می توانید سوالات متداول کاربران را نیز در این زمینه را ببینید .

نوشتن سفرنامه 

شما می توانید تجربه های خود را در سفرتان در این سایت ثبت کنید. این سایت یک بخش به اسم سفرنامه دارد کاربرانی که دوست دارند می توانند سفرنامه های خود را همراه با عکس در این سایت بنویسند. شما می توانید اطلاعات سف راز هتل ، پرواز و مناظر زیبا ، فضاهای تاریخی و دیدنی که در سفرتان رفته اید را همراه تصاویر و همینطور هزینه سفر و  … را در لست سکند منتشر کنید.

تماس با لست سکند

برای تماس با این سایت شما فقط می توانید در صفحه تماس با ما فرم مورد نظر را پر کرده و موضوع مورد نظر خود را انتخاب نمایید تا با شما تماس گرفته شود ولی از آنجایی که لست سکند فقط معرفی کننده آژانس های مسافرتی ، هتل ها و فروش بلیط هواپیما و قطار می باشد هیچگونه مسئولیتی در زمینه خرید شما ندارد و شما با مرکزی که خرید را از آن کرده اید طرف خواهید بود بنابراین باید در مواقع خرید حتما دقت کافی داشته باشید.

تماس با لست سکند از طریق لینک https://lastsecond.ir/contact

 





:: برچسب‌ها: تور گردشگری , تور مسافرتی , رزرو هتل , رزرو بلیط , ایرانگردی , جهانگردی , بلیط سفر , بلیط هواپیما , بلیط قطار , خرید بلیط , خرید بلیط هواپیما , خرید بلیط قطار , لست سکند , مسافرت , سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: