دولینگو
نوشته شده توسط : حمیده اخضری

دولینگو

  • Duolingo سرگرم کننده و موثر است. دروس شبه بازی و شخصیت های سرگرم کننده به شما کمک می کنند مهارت های گفتاری ، خواندن ، گوش دادن و نوشتن را تقویت کنید.
  • دولینگو  که توسط متخصصان زبان طراحی شده است ، یک روش آموزشی مبتنی بر علم دارد که ثابت می کند ماندگاری زبان در طولانی مدت تقویت می شود.
  • میزان پیشرفت خود را پیگیری کنید. هنگامی که تمرین را به یک عادت روزمره تبدیل می کنید ، به مرور زمان میزان پیشرفت خود را با پاداش هایی که در این اپ دریافت می کنید متوجه می شوید.
  • هر دوره زبان رایگان است. اسپانیایی ، فرانسوی ، آلمانی ، ایتالیایی ، روسی ، پرتغالی ، ترکی ، هلندی ، ایرلندی ، دانمارکی ، سوئدی ، اوکراینی ، اسپرانتو ، لهستانی ، یونانی ، مجارستانی ، نروژی ، عبری ، ولزی ، عربی ، لاتین ، هاوایی ، گالیسی اسکاتلندی ، ویتنامی ، کره ای ، ژاپنی ، انگلیسی و حتی High Valyrian!

آموزش زبان Doulingo

Doulingo بسیار جذاب و ترغیب کننده است وقتی که شما آموزش با آن را آغاز میکنید روش موثر آن هر دفعه ممکن ساعت ها شما را به یادگیری ترغیب کند و شما میتوانید با کسب امتیاز قفل های مراحل بالاتر سطح یادگیری خود را باز کنید، روش آموزش شخصی آن با شرایط یادگیری شما سازگاری دارد و به خوبی موضوعات برای شما تفهیم خواهد شد، که داشتن صدا و تلفظ واژگان از اصلی ترین توانایی ها برای این یادگیری میباشد، هنگامی که جواب سوالات را میدهید و همینطور سرعت عملکردی که نسب به چالش ها دارید میتوانید بلا فاصله سطح پیشرفت خود را مشاهده کنید،  با توانایی که در تسلط بر کلمات و عبارات و دستور زبان های جدید بدست می آورید پاداش هایی دریافت میکنید که به صورت سکه مجازی میباشد و انگیزه شما را بالا میبرد که با استفاده از آنها همانطور که گفته شد به مراحل بالاتر قدم میگذارید، طی یک تحقیق ثابت شده است که 34ساعت کار با  doulingo برابر با یک ترم زبان دانشگاهی است. doulingo یک یادگیری زبان کاملا رایگان است که البته با استفاده از doulingo plus میتوانید تبلیغات را از بین برده واز آنها جلوگیری کنید و از شرایط رایگان آن به خوبی برخوردار شوید .
Doulingo را در هر مکان و زمانی میتوانید استفاده کنید زیرا که آن به صورت وب و انروید، آی او اس ، wpپشتیبانی میشود، اگربه doulingo در اپل وگوگل مراجعه کنید نمرات بالای آنها به آن گویای توانایی این آموزش زبان خواهد بود، به طوری که حتی در مدارس دنیا محبوب ترین آموزش زبان به حساب می آید و همینطور تعلیم دهنده های زیادی از آن برای بروز کردن سطح آموزش خود استفاده میکنند. شما با تست استانداردی که در کمتراز یک ساعت میباشد بدون آنکه نیازبه سفربه مکانی برای دادن آزمون داشته باشید آزمون دهید و نتیجه را در کمتر از دو روز دریافت کنید ، این نتیجه توسط هزاران دانشگاه جهان مورد تایید وپذیرش میباشد. Doulingo  تقریبا تمام زبان های با پراستفاده جهان را پشتیبانی میکند، پس توصیه میکنیم هر چه سریعتر آموزش زبان با doulingo را آغاز کنید .

برنامه های ویژه آموزش زبان

1. یادگیری شخصی : دروس Duolingo با سبک یادگیری شما سازگار است تمرینات برای کمک به شما در یادگیری و مرور موثر واژگان طراحی شده اند.

2. دریافت درجه بندی فوری : پاسخ به سوالات خود را فورا می توانید ببینید. وقتی چالشی را از دست می دهید ، به سرعت نحوه پیشرفت را به شما نشان خواهیم داد.

3. با پاداش انگیزه داشته باشید: با تسلط بر کلمات ، عبارات و دستور زبان جدید ، سکه های مجازی به دست آورید ، قفل های جدید را باز کنید و نمره تسلط خود را افزایش دهید.

4. Duolingo برای مدارس : محبوب ترین پلتفرم یادگیری زبان جهان اکنون برای کلاس در دسترس است. هزاران معلم در حال حاضر از آن برای افزایش دروس خود استفاده می کنند.

5. آزمون انگلیسی Duolingo : تست استاندارد ، به سبک Duolingo. بدون مسافرت ، مراکز آزمون. در کمتر از یک ساعت تمام کنید و در عرض دو روز نتیجه بگیرید. توسط هزاران دانشگاه در سراسر جهان پذیرفته شده است.

6. شما می توانید از این برنامه در تلفن همراه اندروید و یا ios خود استفاده کنید.

7. همچنین پادکست ها را گوش کنید و سطح زبان خود را بالا ببرید.

8. برای کودکان خود به صورت رایگان از آموزش زبان دولینگو همراه با بازی استفاده کنید.

9. با استفاده از خواندن داستان های کوتاه مهارت خواندن و نوشتن خود را افزایش دهید.

 





:: برچسب‌ها: دولینگو , آموزش زبان , زبان انگلیسی , زبان روسی , زبان پرتغالی , زبان ایتالیایی , زبان فرانسوی , زبان کره ای , زبان چینی , زبان لاتین , زبان یونانی , زبان سوئدی , زبان ترکی , زبان آلمانی , زبان هلندی , زبان اسپانیایی , تلفظ زبان , دستور زبان , یادگیری زبان , ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: