سوئیچ و ریموت پورشه
نوشته شده توسط : حمیده اخضری

یکی دیگر از قابلیتهای ریموت و سوئیچ پورشه خام کردن آنهاست. خام کردن به این معنی است که سوئیچ که قبلا بر روی یک خودرو ذخیره شده پس از حذف و برنامه ریزی مجدد با دستگاههای مخصوص خام نموده و سپس از همان سوئیچ برای برنامه ریزی و کددهی بر روی خودرویی دیگر استفاده میشود.
تقریبا تمامی خودروهای پورشه این قابلیت را دارا هستند که سوئیچ مدل دیگری را خام و بر روی آنها استفاده کرد. این مورد همچنین در مورد ریموتهای سه کلیده و چهار کلیده هم قابل انجام شدن است و حتی میتوان یک مدل ریموت سه کلیده و یک ریموت چهار کلیده را به صورت همزمان بر روی یک خودرو ذخیره و کددهی کرد.
در مورد این مسئله باید به نکاتی توجه کرد تا ریموتها به خوبی روی سیستم خودروی شما پاسخ دهد. یکی از این موارد مربوط به باز کردن چسبی است که تمام اطراف ریموت را فرا گرفته و به نوعی نشانه اورجینال بودن آن ریموت است. عمل باز کردن این چسب اگر توسط افرادی بی تجربه صورت پذیرد ممکن است به برد ریموت آسیب جدی بزند. دیگر مسئله ی حائز اهمیت این است که زمانی که قصد استفاده از یک ریموت کار کرده را دارید توجه داشته باشید که میزان فرکانس ارسالی از ریموت برای خودروی شما مناسب و با آن قابل تطبیق باشد. پس حتما قبل از خرید ریموت کارکرده حتما با افراد یا مراکزی که اطلاعات کافی را دارند مشورت کنید تا ریموت خریداری شده روی خودروی پورشه شما کار کند.

عمل کددهی و ساخت سوئیچ پورشه یک فعالیت تخصصی و نیازمند به پروگرمرهای مخصوص است و جدا از این مبحثها نیازمند به تجربه مناسب برای انجام درست و صحیح این عمل است. دقت کنید مراکزی که برای خدمات ساخت ریموت پورشه به آنها مراجعه میکنید از این فاکتورها جهت انجام کار مورد نظر شما برخوردار باشند و از دستگاههای به روز و اصلی بهره بگیرند.





:: برچسب‌ها: ساخت سوئیچ پورشه , ساخت ریموت پورشه ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: