سوئیچ و ریموت کیا - ساخت ریموت
نوشته شده توسط : حمیده اخضری

سوئیچ و ریموت کیا

یکی از مواردی که باید مورد توجه قرار گیرد برای ساخت سوئیچ، دسترسی داشتن به پین کد یا همان کد سوئیچ است که در کامپیوتر خودرو موجود است. مراکز معتبر این کد را به صورت تخصصی و با دستگاهها و تجهیزات مخصوص از سوئیچ خودرو استخراج می‌کنند و افرادی که از خودروی کیا استفاده می‌کنند به یاد داشته باشند که برای ساخت سوئیچ کیا نیاز به باز کردن قفل درب یا باز گشایی کامپیوتر نیستند. تمام این کار با تجهیزات پیشرفته در مدت کوتاهی انجام می‌گیرد.
ساخت ریموت کیا برای مدل‌های تولید شده این کمپانی متفاوت است. مالکان و مشتریان محترم در سیستم‌های کیلس نسل جدید، کلید مکانیکی تراش خورده‌ای داخل ریموت وجود دارد که می‌توان با استفاده از این قطعه در مواقع اضطراری با کمک آن خودرو را روشن نمایند.
سوئیچ کیلس کیا
با پیشرفت تکنولوژی به خصوص در عرصه تولید خودرو باعث شده است که کمپانی‌های سازنده خودرو از نظر ایمنی و سهولت مشتریان با علم روز پیشروی کنند و شرکت کیا هم در این زمینه از پیشرفت‌های بسیار خوبی برخوردار شده است. خودروهای مدرن و جدید از جمله کیا دارای ریموت‌هایی هستند که در آن چیپ‌هایی وجود دارد و منحصر به فرد است که برای بالا بردن ایمنی و امنیت خودرو تولید شده است. این سیستم کیلس استارتر را به عنوان یک آپشن جدید و مدرن برای خودروهای نسل جدید امروزی است که قابل کد دهی و برنامه‌ریزی است. با مدل ریموت‌های قدیمی بسیار تفاوت دارد و قدرت ایمنی خودروها را بسیار بالا برده است.






:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: