فعالیت آزمایشگاه محیط زیست
نوشته شده توسط : حمیده اخضری

فعالیت آزمایشگاه محیط زیست

این آلودگی ها علاوه بر اینکه هزینه های زیادی را برای محیط زیست اطراف ما دارند، سلامتی انسان را نیز به خطر می اندازند و باید براساس استاندارهای موجود، کنترل شوند تا محیط زیست حفظ گردد.
سازمان محیط زیست برای سنجش این آلودگی ها در تمامی صنایع از جمله پالایشگاه ها، نیروگاه ها، صنایع سیمان، فولاد، ماشین سازی و کلیه صنایعی که آلودگی آنها بر محیط زیست تاثیرمیگذارند، مسئولیتی را برای آزمایشگاه معتمد محیط زیست در نظر گرفته است و این شرکت ها بر اساس پارامترهای تعریف شده هر یک از صنایع با توجه به نوع فعالیت آنها، بررسی های لازم را انجام می دهند. وظیفه اصلی آزمایشگاه محیط زیست حفاظت از محیط زیست با انجام پایش ها و خوداظهاری واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی بر اساس دستورالعمل سازمان محیط زیست و ارائه نتیجه آن به سازمان مذکور می باشد. 

سنجش آلودگی زیست محیطی

محیط و صنعت ایمن پایش با جدید ترین تجهیزات در زمینه پایش و آنالیز آلاینده های محیط زیست در زمینه  هوا و صدا – آب و پساب – خاک و پسماند فعالیت دارد. خدمات این شرکت در سراسر کشور ارائه میگردد. 
براساس پارامترهای تعریف شده از سوی سازمان محیط زیست  برای هر یک از صنایع وبا توجه به نوع فعالیت آن، صنایع موظف به انجام پایش خود اظهاری می باشند تا میزان آلودگی خود را مورد سنجش ، نمونه برداری و بررسی قرار داده و نتایج را طی گزارشی به ادارات و سازمان مربوطه محیط زیست ارائه دهند و در صورت بیشتر بودن  میزان آلودگی آنها راهکارهایی را برای کاهش آن و همینطور بهبود وضعیت موجود انجام دهند. شما می توانید با تماس با ما از مشاوره رایگان  در این زمینه بهره مند شوید.


 





:: برچسب‌ها: آزمایشگاه محیط زیست ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: