ساخت سوئیچ و ریموت خودرودرنگین غرب
نوشته شده توسط : حمیده اخضری

ساخت سوئیچ و ریموت خودرودرنگین غرب

یکی از فعالیت های نگین غرب ساخت سوئیچ خودرو و ریموت خودرو است. بعد از اینکه شما با تلفن این مرکز تماس بگیرید مشاوره دریافت میکنید. این مرکز دارای 25 سال سابقه در زمینه  ساخت سوئیچ وساخت ریموت خودرو و خدمات مختلف در این زمینه می باشد. اگر امکان بردن خودرو خود به محل مرکز تخصصی را داشته باشید که که به نمایندگی نگین غرب می روید در غیر اینصورت متخصصین این مرکز در محل شما حاضر می شود و به شما خدمات مورد نظر را ارائه می دهند.

این مرکز تخصصی دارای 2 شعبه در تهران می باشد ، غرب تهران در جلال آل احمد و همینطور شمال تهران آجودانیه مجتمع البرز می باشد. شعبه های سیار این مرکز در سراسر ایران و در تمامی مناطق تهران فعال می باشد.

خدمات نگین غرب

ساخت سوئیچ ، تعریف ریموت ، تعمیر و تعویض ریموت ، تراش کلید ، تعویض باتری و قاب ریموت ، پروگرام ریموت و تعریف ریموت جدید برای خودرو شما از دیگر خدمات این مرکز است . شما می توانید با خرید خودرو جدید با مراجعه به این مرکز سوئیچ و ریموت قبلی خودرو خود را پاک کرده و ریموت جدید برای آن تعریف کنید. در ابتدا مشکل خودرو شما شناسایی می شود و بعد از آن در سریعترین زمان مشکل شما رفع می شود. در صورتی که خودرو جدیدی خریده اید ، یا نیاز به سوئیچ یدک دارید یا سوئیچ و ریموت خود را به هر طریقی از دست داده اید به شما مشاوره ارائه می شود و همینطور می توانید از خدمات کددهی و برداشتن کد ریموت خودرو خودتون هم بهره مند بشید.

باز کردن درب خودرو از جمله فعالیت های تخصصی این مرکز هست که بدون کوچکترین صدمه ای به خودرو برای شما انجام می دهند و ساخت سوئیچ یدک از مهم ترین فعالیت های نگین غرب است. قبل از اینکه اتفاقی برای سوئیچ شما بیفتد برای خودرو خود سوئیچ یدک سفارش دهید . علاوه بر اینکه هزینه شما کمتر می شود در زمان خود هم صرفه جویی کرده اید.

تراش تیغه کلید ، خام نمودن کلید ، کپی کردن ریموت و هر موردی که شما برای سوئیچ و ریموت خودرو خود نیاز دارید از جمله تخصص های نگین غرب هست که برای شما انجام می شود. ساخت سوئیچ بنز ، ساخت سوئیچ بی ام و ، ساخت ریموت کیا ، ساخت سوئیچ هیوندا  ، پروگرام ریموت مزدا ، کددهی ریموت تویوتا و … در این مرکز در کوتاه ترین زمان و در تمامی شهر ها انجام می شود.

برای ساخت سوئیچ خودرو خود می توانید به مراکز معتبر و دارای سابقه کار بالا مراجعه کنید و ابزار های انجام این کار یکی از مهم ترین قسمت ها می باشد تا امنیت خودرو شما تضمین شود.

 





:: برچسب‌ها: ساخت سوئیچ , ساخت ریموت , یدکی سوئیچ , ریموت یدکی , سوئیچ ریموت , نگین غرب , بنز , کیا , بی ام و , نیسان , سوئیچ خودرو , مزدا , تعویض باتری ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: