معرفی خودرو بنز
نوشته شده توسط : حمیده اخضری

معرفی خودرو بنز

كارل بنز در بيست و پنج نوامبر سال 1844 در كاسروه پا به عرصه وجود گذاشت وقتي دو ساله بود پدرش درگذشت . با وجود وضع بد مالي ‌، مادرش امكانات آموزشي را براي او فراهم نمود . كارل بنز دبيرستان را زير نظر به پايان رساند و بعد از آن در دانشكده فني در شهر كاسروه ادامه تحصيل داد . همزمان با تحصيل يك دوره دو ساله را در يك كارخانه فني و مهندسي در كاسروه گذراند در مدتي كه آنجا بود ،‌ كارل تجربه هاي مقدماتي را در همه زمينه هاي فني كسب كرد . اولين تجربه كاري او ،‌ به عنوان يك طراح در ساخت يك كارخانه در شهر بود . وي در سال 1868كارش را از دست داد و جذب شركتي به نام شد اين شركت بيشتر كارهاي ساختماني و پلسازي انجام داد . سپس در كارخانه در وين مشغول بكار شد .

در سال 1871 اولين شركت خود را در مانهايم به كمك يك مكانيك به نام آگوست ريتر تاسيس كرد و به زودي معلوم شد ريتر همكار مناسبي نيست در نهايت بنز تنها با كمك نامزدش ‌، برتا رينگر ،‌ موفق شد بر موانعي كه سد راه او شده بودند پيروز شود يكي از دلايل پيروزي او اين بود كه برتا جهيزيه اش را فروخت و بنز توانست سهام ريتر را خريداري نمايد .

بين سالهاي 1885 تا 1887 ،‌ سه مدل از اين نوع خودروها را طراحي كرد. مدل اول كه بنز آنرا در سال 1906 به موزه آلمان اهداء كرد. مدل دوم كه چندين بار طراحي و بازسازي شد. مدل سوم كه از چرخهاي چوبي استفاده مي كرد و براي اولين بار با اين خودرو به مسافرتي طولاني رفت

حال قدرت وگستردگی شرکت تولید خودروی او به قدری زیاد شده است که در کشور ماهم بسیاری از  خودرو های بز یافت میشود که همگی آنها خدماتی از قبیل خدمات ساخت سوئیچ بنز و ساخت ریموت بنز، سفارش سوئیچ بنز را میطلبند .  

 





:: برچسب‌ها: سفارش سوئیچ بنز , ساخت سوئیچ بنز , ساخت ریموت بنز , بنز , سوئیچ خودرو , ریموت خودرو , ریموت , سوئیچ , سوئیچ بنز , ریمت بنز ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: